Закарпатський Форум 'Уж Форум'
Українська Русский English
Фотоальбом Flash-Ігри
Новини Погода

Повернутися   Форум Закарпаття > Закарпаття > Новини Закарпаття
Новини Закарпаття Новини Закарпаття й не тільки...

Відповідь
 
Опублікувати тему в ВКонтакте Опублікувати тему в Facebook Опублікувати тему в Mail.Ru Опублікувати тему в Живой Журнал Опублікувати тему в Twitter Опублікувати тему в FriendFeed Опублікувати тему в Google  Опції теми Опції перегляду

В Ужгороді залізничники Росії, України та Словаччини обговорювали контрейлерні перевезення

03.06.2009, 11:40   Залишайте свої коментарі, реєстрація необов'язкова

Під час тристоронньої наради, що відбулась в Ужгороді, залізничники Росії, України та Словаччини обговорили питання організації контрейлерних перевезень по території цих держав.

Як розповів заступник начальника оперативного відділу ВАТ «Трансконтейнер» Андрій Шапкін, на минулій нараді українська та російська сторони запропонували використовувати спеціалізовані вагони. Учасники прийшли також до висновку, що потрібно ввести квоти, яка дозволила б знизити тариф. Крім того, необхідно актуалізувати нормативну базу і спростити процедуру оформлення на митниці - зараз вона включає заповнення двох накладних: на залізничну та автоперевезення. Важливо скоротити і терміни доставки, наприклад, за рахунок організації прискорених контейнерних поїздів. У «Трансконтейнер» у Словаччині є й термінал, взято в довгострокову оренду, де передбачається здійснювати завантаження і термінальну обробку автофур.

Як повідомив Андрій Шапкін, у «Трансконтейнер» є 23 спеціалізовані платформи для контрейлерних перевезень, в України - 80. Таким чином, можуть бути сформовані три склади, що достатньо для початку діяльності. При зростанні попиту можна купувати додаткові платформи. Поки ж наявні спеціалізовані вагони просто простоюють.

Як повідомив генеральний директор державної адміністрації залізничного транспорту України Михайло Костюк, вже більше місяця «Укрзалізниця» організує регулярне курсування контрейлерних поїздів. Поки вони йдуть з центральної частини України в Балтійський регіон. За його словами, такий тип перевезень є дуже перспективним, оскільки знижує шкідливий вплив автотранспорту на екологію та автодороги. Щоб привернути автомобілістів, «Укрзалізниця» значно знизила тарифи на контрейлерні перевезення.

На нараді українська сторона висловила зацікавленість в організації подібних перевезень між Україною та Росією, так як вантажопотік в бік найближчого сусіда зростає, а в країни Балтії знижується.

Говорячи про співпрацю з ВАТ «РЖД», Михайло Костюк відзначив: «Необхідно виробити загальні конкурентоспроможні тарифи. В цілому спільна організація контрейлерних перевезень може бути цікава не тільки на невеликі відстані. У довгостроковій перспективі доцільно організовувати трансконтинентальні маршрути з Далекого Сходу по території України в Європу ».

Як повідомив президент Гільдії експедиторів Семен Резер, розвиток контрейлерних перевезень дуже важливо, тому що Росія в даному питанні відстає. А адже це додатковий резерв збільшення обсягів перевезень, отримання доходів. Автомобілісти ж отримують якісний сервіс та позбуваються від тривалих пробок на кордонах.

У той же час, за словами експерта, сьогодні існує ряд перешкод при розвитку контрейлерних перевезень. Зокрема, поки що не існує в достатній кількості вантажних терміналів, не продумані тарифи і не готова законодавча база.



Схожі теми
• Закарпаття: На мистецькому вечорі в Ужгороді виступлять лауреати міжнародних конкурсів з України та Словаччини 
• В Ужгороді обговорювали перспективи та виклики транскордонної співпраці 
• В Ужгороді обговорювали проблему зниження вмісту нутрієнтів 
Відповідь

Тут присутні: 1 (користувачів: 0 , гостей: 1)
 
Опції теми
Опції перегляду

Ваші права в розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете відповідати
Ви не можете додавати вкладення
Ви не можете редагувати повідомлення

BB code is Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Швидкий перехід


Часовий пояс GMT +2, Поточний час: 05:45.


bigmir)net TOP 100