Показати повідомлення окремо

За результатами перевірок юридичних осіб до бюджету надійшло майже 18 мільйонів гривень

26.11.2009, 08:38   Залишайте свої коментарі, реєстрація необов'язкова

Як відзначив заступник голови ДПА у Закарпатській області Дмитро Штикало, працівниками підрозділів податкового контролю юридичних осіб за 10 місяців 2009р. проведено 928 комплексних документальних перевірок юридичних осіб (в т.ч. 323 планові та 605 позапланових), за результатами яких донарахована сума узгоджених податкових зобов’язань з штрафними (фінансовими) санкціями складає 25,2млн. грн., з яких до бюджету вже надійшло 17,7млн.грн.

Станом на 20.11.2009р. ДПА у Закарпатській області за результатами планових документальних перевірок, виявлено 45 схем мінімізації податкових зобов’язань з податку на прибуток та податку на додану вартість, переважна більшість з яких зруйнована. Умовні втрати бюджету по виявлених схемах складають 34,2млн.грн.

Серед поширених схем мінімізації податкових зобов’язань можна назвати такі:
- завищення валових витрат (придбання рекламних, інформаційних, маркетингових послуг, які носять сумнівний характер; придбання товарів у пов’язаних осіб за завищеними цінами; відсотки за користування кредитами, які не використовуються в господарській діяльності платника; перерахування коштів на фіктивні підприємства);
- заниження валових доходів і податкових зобов’язань з ПДВ (заниження ціни реалізації, продаж через платників єдиного податку тощо);
- безпідставне формування податкового кредиту з ПДВ;
- проведення свідомо збиткових операцій;
- здійснення нетипового експорту.

Крім того, проведено 2204 перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу, за результатами яких застосовано 7,3млн.грн. фінансових санкцій, до бюджету вже надійшло 3,9 млн.грн.

Зокрема,- у результаті проведених перевірок підприємств, які здійснюють роздрібну торгівлю нафтопродуктами, застосовано 285,6 тис.грн. штрафних санкцій;
- у результаті проведених перевірок підприємств, які здійснюють діяльність у сфері оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, застосовано штрафних фінансових санкцій на загальну суму 4,0 млн. грн.;
- у результаті проведених перевірок підприємств, які здійснюють діяльність у сфері громадського харчування - 1,6 млн. грн. штрафних санкцій.