PDA

Перегляд повної версії : ЖОДНЕ ЗВЕРНЕННЯ НЕ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ПОЗА УВАГОЮ


News
16.01.2010, 12:52
Постановою Кабінету Міністрів України із серпня минулого року в державі функціонує гаряча лінія «Соціальний контактний центр». Відтоді будь-який громадянин нашої держави має змогу звернутися туди з питаннями, які стосуються державних органів влади, у т.ч. й ОВС. З тих пір на адресу «Соціального контактного центру» надійшли 92 телефонні дзвінки, які стосуються роботи міліції Закарпаття, з них 82 були отримані у минулому році. Найбільше сюди зверталися жителі Тячівщини (24), що становить майже чверть від усіх звернень. Питання надходили найрізноманітніші. Зокрема, щодо виготовлення закордонних паспортів, розслідування злочинів, у т.ч. ДТП, діяльності патрульної служби, відшкодування матеріальних збитків, незаконної діяльності гральних автоматів, вимагання хабарів, порушення прав споживачів, неприязних стосунків між сусідами, шахрайських дій під час придбання автомобіля, були скарги на дії посадових осіб, стосувалися питання правомірності накладення штрафів на громадян працівниками ДАІ та служби ДІМ, цікавилися люди, як набути громадянство України, отримати паспорти тощо.

Також надходили звернення, які не є в компетенції ОВС. Їх направили в інші відомства та установи для розгляду і прийняття рішення. Зокрема, про невиконання судових рішень працівниками ДВС (направлено в органи юстиції); про поновлення ліцензії на вантажний транспорт (направлено роз’яснення, що це компетенція Міністерства транспорту та зв’язку України); про ДТП на території іноземної держави (питання -- компетенція Міністерства закордонних справ) тощо. Також надано роз’яснення, що окремі питання, з якими зверталися громадяни, вирішуються в судовому порядку: відшкодування завданої матеріальної шкоди при ДТП, визначення меж земельних ділянок і т.д. Надходили й повідомлення про функціонування ігрових автоматів, внаслідок чого проводилися відповідні перевірки.

Источник: УМВС України в Закарпатській області (http://www.zak-umvs.gov.ua)