PDA

Перегляд повної версії : Студентка з Закарпаття познайомилася зі своєю половинкою в - Skype...


News
20.12.2009, 11:36
Світова глобалізація не проходить безслідно. Ми й не помітили, як сучасні технології увірвалися в наше життя. Сьогодні пересічна людина не мислить свого існування без телебачення, мобільного зв'язку, Інтернету і т.д. Та й що говорити, коли звичайний мобільний телефон став невід'ємною частиною нашого буття. Але час іде і все змінюється ...

Колись людина не знала нічого більш приємного, ніж відпочинок на природі, у колі друзів. Тепер більшість віддає перевагу "віртуальному життю".

Представляємо ми своє життя без Інтернету? Напевно, ні. І хоча Закарпаття не демонструє більшу інтенсивність у користуванні "світовою павутиною", але все ж, вона стала невід'ємною частиною нас самих. Найбільш активними користувачами Інтернету є молодь. Кожен по-різному визначає в ньому свою мету перебування. Хтось намагається знайти роботу, хтось шукає необхідну інформацію, а деякі обрали його як засіб комунікації, зв'язку з навколишнім світом за допомогою соціальної мережі.

Соціальні мережі, як то - ВКонтакте, Мій світ, Однокласники, ЛайвДжорнал, Ютуб, Вікіпедія, Блоггер, Фейсбук - стали дуже популярними як на заході, так і в країнах пострадянського простору. Зараз подібні мережі з'являються, як гриби після дощу, - адже це ще й дуже прибутково. На думку заступника директора з досліджень та розвитку дослідницької компанії InMind Юлії Масієнко, більшість українських активних користувачів Інтернету має хоча б один рахунок у різних соціальних мережах. "Досі домінуючою причиною приєднання до мереж було спілкування з друзями та знайомими, а не реалізація певних професійних завдань", - каже Юлія.

Соціальні мережі "стали рідним домом" для мільйонів активних Інтернет-користувачів. Довірливі люди без побоювань дають інформацію про себе. У Росії, зокрема, навіть існує жарт, що соціальна мережа - це "радість для ФСБ". Та й не дивно! Адже дані, розміщені на сторінках їх "власників", можуть стати в нагоді багатьом "шукачам швидкої наживи".

Що ж хоче знайти в соціальній мережі пересічний закарпатець? Переважна більшість людей просто бажає приємно провести час в цікавому спілкуванні з друзями, колегами по роботі, знайомими. Але для деяких соціальна мережа насправді стала сенсом життя. Багато хто просто не уявляють себе без спілкування в Інтернеті.

Так було і зі студенткою Мукачівського державного університету Вікторією Бейреш (прізвище змінене - авт.), Яка три роки тому познайомилася в соціальній мережі Skype зі своїм майбутнім нареченим. Як каже сама Віка, вона не шукала щастя знайти кохану людину через Інтернет, коли реєструвалася в соціальній мережі. Але, познайомившись з хлопцем із Сицилії, зрозуміла, він - її. "Ми спілкувалися по шість-вісім годин на день, і якби не соціальна мережа, думаю, що ми б не зустрілися", - каже Вікторія.

На думку дівчини, підтримувати відносини, коли Бачишся з коханою людиною раз на 4-6 місяців, дуже важко. Тому соціальну мережу вона вважає "справжнім дивом", яке покликане зближувати людей.

Але не всі отримують тільки моральні дивіденди від перебування в мережевому просторі. Для багатьох це просто нова бізнес-модель, яка може давати надприбутки. Реклама - лише один з багатьох джерел доходів соціальних медіа. Окрім традиційної банерної реклами, на якій Однокласники.ру заробили у першому кварталі 2008 року близько $ 3,3 млн, активно використовується контекстна та узкотаргетірованная реклами. Скажімо, FaceBook на цих двох типах реклами отримав лише за 2007 рік $ 5-7 млн. та $ 10-12 млн. доходу, відповідно. Наприклад, для того, щоб зареєструватися в однокласниках.ру, необхідно заплатити 10 гривень. Та й більшість додаткових сервісів, які існують на таких сайтах, є платними. Тому варто чи ні витрачати кошти на це, - вирішувати Вам.

Українці активно долучаються до всесвітньої павутини. У нас, за різними даними, найбільш популярними соціальними мережами є російсько-та україномовні Однокласники.ру, які налічують понад 1,3 млн. користувачів, ВКонтакте - 700 тис., Connect - 240 тис. і Tuse - 140 тис. Всі ці об'єкти зацікавлені в такому ринку, як український. На думку директора з маркетингу Інтернет-компанії "МЕТА" Олексія Чуксина, в Росії соціальні мережі вже досягли насичення, а в Україні вони ще на етапі розвитку. Наша держава відстає від світових тенденцій, тому зростання популярності соціальних мереж буде спостерігатися в цьому і наступному роках.

Серед моїх знайомих, одногрупників, друзів є величезна частина тих, хто саме у віртуальній мережі знаходить спокій і душевне заспокоєння. Але не всі люди однакові, тому і думки у них різні. Для деяких мережа стала "притулком", від якого не може відмовитися за будь-яких умовах.


Соціальна мережа - це спільнота людей, об'єднаних однаковими інтересами, уподобаннями, або тих, у яких є інші причини для безпосереднього спілкування між собою. Сучасні Інтернет-сервіси забезпечують користувачів усіма можливими інструментами для спілкування один з одним - відео, чати, картинки, музика, блоги, форуми і т.д. Для бізнесу ж соціальні мережі стали новим каналом комунікації із споживачем, інструментом дослідження уподобань аудиторії.

Перша соціальна мережа з'явилась в Інтернеті в 1995 році: американський сайт Classmates.com пропонував відшукати своїх однокласників, колег та друзів. Зараз у мережі Classmates.com зареєстровано більше 40 мільйонів активних користувачів з США та Канади.

Іван Гарагонич, Мукачево

Источник: UA-REPORTER.COM (http://www.ua-reporter.com)